torsdag 19 januari 2012

Från knullkontakt till giftermål

Nu ska jag berätta någonting otroligt och chockerande till er läsare! Efter att jag hade skaffat mig min andra knullkontakt, så hände någonting otroligt. Jag började få känslor för honom, alltså min egen sexpartner. Det ofattbara som inte fick hända inträffade, vi gick från knullpartners till i ett förhållande.

Tiden gick och vi blev mer & mer kära för varje dag som gick. Till slut, så insåg vi att det var dags att vi flyttade ihop tillsammans. Klappat och klart tänkte vi, och började söka en större lägenhet för två stycken.

Vi bodde i vår fina lägenhet och inredde den med möbler osv, tills dagen kom då vi funderade på att gifta oss. Till en början så tänkte att vi att det var moraliskt fel att från att vara knullkontakter med varandra gå till att gifta sig med varandra. Men kärleken har inga gränser tänkte vi båda, och struntade totalt i den oskrivna lagen.

I dagsläget så är vi lyckligt gifta och har två barn tillsammans. Att skaffa en knullkontakt har nog vart ett av dem bästa valen jag gjort i mitt liv. Jag hade aldrig vart vart jag är just nu utan min kära sambo, som en gång i tiden var min knullkontakt i själva verket. Det är helt galet och vrickat, men ack så sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar