torsdag 19 januari 2012

Varför sökte jag en knullkontakt?

Hej hej allesammans!

Detta är första inlägget jag gör i denna fina blogg, och det kommer att handla om varför jag valde att söka en knullkontakt istället för en partner.

Det hela började med att jag och min man separerade, efter att jag fick reda på att han vart otrogen mot mig med en så kallad knullkontakt han hade i smyg. Då var måttet rågat, jag tog mina saker och flyttade ut så fort jag bara kunde.

Var ensamstående där ett par år, men vart helt enkelt trött på att inte ha någon att dela intima stunder med. Så jag vände mig till internet, i hopp om att hitta en man.

Först så prövade jag på vanliga dating hemsidor, men fick uppfattningen att alla män på sådana sidor var fega och vågade inte fortsätta kommunikationen IRL.

Så jag vände mig mot communitys vart man söker knullkontakter, och fann resultaten mer lovande. Hittade min första knullkontakt väldigt snabbt, utan problem. Vi hade en del sköna stunder tills han flyttade.

Just nu så har jag en KK som jag möter kroniskt några gånger i månaden, det fungerar mer än bra. Vi är båda mer än nöjda över vår relation, och ingen av oss känner sig missnöjd.

Just därför rekommenderar jag dig som man eller kvinna att pröva söka en knullkontakt, det är inte så farligt som det låter. Första steget du bör ta är att slänga dina knullfilmer på soptippen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar